چاپ اعلامیه ترحیم

چاپ آگهی ترحیم فوری یکی از خدماتی هست که در موسسه چاپ طاها بصورت غیر حضوری به هموطنان داغ دیده ارایه می شود. بازدید کننده محترم درابتدا مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان را تسلیت عرض می نماییم و از را تسلیت و از خداوند طلب صبر برای بازماندگان و طلب آمرزش و شادی برای آنمرحوم می نماییم. 
به اطلاع می رساند چاپ اعلامیه ترحیم فوری در موسسه چاپ طاها با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال کیفیت بالا انجام می شود و همچنین چاپ اطلاعیه ترحیم بوسیله آرشیو بزرگی از نمونه هایی ازقبل طراحی شده اند و شامل طرح هایی کیفیت بسیار بالا دارند انجام می پذیرد.

–  چاپ آگهی ترحیم از نظر اندازه دارای انواع  مختلفی است:

۱-آگهی ترحیم سایزA4 کاغذ تحریر (۲۹۷میلیمتر در ۲۱۰ میلیمتر)
۲-آگهی ترحیم سایزA3 کاغذ تحریر (۲۹۷میلیمتر در ۴۲۰ میلیمتر)
۳-آگهی ترحیم سایزA4 کاغذ گلاسه (۲۹۷میلیمتر در ۴۲۰ میلیمتر)
۴-آگهی ترحیم سایزA3 کاغذ گلاسه (۲۹۷میلیمتر در ۴۲۰ میلیمتر)
 
– قبل از چاپ اعلامیه ترحیم تایید طرح اعلامیه تسلیت از طریق تلگرام و یا ایمیل برای چک کردن طرح و تصحیح احتمالی غلط املایی خدمتتان ارسال میگردد بدیهی است که پس از تایید طرح اعلامیه ترحیم کار چاپ شده و امکان هیچ تغییری در آگهی ترحیم وجود نخواهد داشت پس در چک کردن کار بسیار دقت بفرماید.
 
 
 
-شماره تلگرام جهت ارسال فایل آگهی ترحیم فوری شماره تلفن تلگرام 09199011150 و یا آدرس ایمیل taha_chap 57@yahoo.com می باشد (لازم است پس از ارسال فایل یا پرداخت وجه با تلفن های 33015851 و 09199011150) اطلاع داده شود.

کسب اطلاعات بیشتر :
میدان خراسان ، خیابان خاوران نرسیده به خیابان تفرشی پلاک 812
شماره تماس: 33014851 – 09199011150

نمونه اعلامیه ترحیم بانوان

نمونه اعلامیه ترحیم آقایان